Hjerteforeningen Fredensborg

Musikalsk foredrag “Hjertets vagabond”

Skrevet onsdag d. 3. januar 2018

Mandag den 22. januar 2018

Michael Vesterskov er hjerteopereret og efter dette fik han stor hjælp af Hjerteforeningen i København. Derfor har sammensat et spændende musikalsk foredrag ”Hjertets Vagabond”.

Fremført med lune, underfundighed og humor.

Vi fleste kender til det at spørge os selv: har vi nået det vi ville i livet, det vi havde håbet og drømt om? Dette er et koncertforedrag om at stå ansigt til ansigt med en dommer og en jury.

En drøm jeg havde som foregik i en retssal – anklagen var: Har du bestået livets audition? Greb du de chancer du fik – kan du leve op til de ord du skriver og synger? Mit forsvar blev ført af mig, min guitar, gennem sange, historier og fortællinger Koncertforedraget handler om at stå ved den man er – om at kæmpe med begejstring, humor og glæde, for sin berettigelse. Om at turde udfordre sin usikkerhed og vove at stå alene.

Michael Vesterskov er musiker, komponist og forfatter med 17 CD udgivelser og to bøger bag sig. Han er også en erfaren foredragsholder, der gennem de sidste fire år har holdt musikalske foredrag over hele landet Kendetegnene for Michael Vesterskovs musik er iørefaldende og vedkommende sange, som aldrig efterlader publikum uberørt.

Han er den fortrolige trubadur, der med nærvær, humor og lune og i tæt dialog med sine lyttere fører dem gennem livet og verden, som den ser ud i Vesterskovs poetiske univers.

Fredensborg Hjerteforening