<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjertemotion 2018

Skrevet torsdag d. 11. januar 2018

Kære medlemmer

2018 står for døren og det er tid til en ny sæson med hjertemotion i Hjerteforeningen Fredensborg.

Hjertemotion er for Hjerteforeningens medlemmer som gerne vil træne under kyndig vejledning af en uddannet fysioterapeut. Om du har været en del af kommunens genoptræningsprogram eller træner et andet sted i forvejen er uden betydning. Så længe du har eller har haft en hjertesygdom og er medlem af hjerteforeningen, så er du velkommen.

Hjertemotion er tilbud om 1 times træning 1 gang om ugen i 32 uger fordelt over 16 x træning i foråret og 16 x træning i efteråret.

Træningen foregår i træningslokalerne på Benediktehjemmet i Fredensborg. Vi har en fysioterapeut tilknyttet holdet som vil stå for træningen, der vil blive tilpasset til dig og det du kan præstere.

Der er badefaciliteter i kælderen på Benediktehjemmet.

Træningen foregår hver torsdag kl. 16.00-17.00. Første gang torsdag d. 1.2.2018.

I tilfælde af mange antal tilmeldte vil der blive oprettet et ekstra hold fra kl. 17.00-18.00 om torsdagen.

Efter hver træning servere hjerteforeningen vand og frugt til hyggeligt samvær, hvor der kan udveksles erfaringer omkring at leve med en hjertesygdom eller hvad snakken ellers kan falde hen på.

Årets sidste træning vil være d. 6/12-2018 kl. 16.00-17.00, hvor hjerteforeningen traditionen tro vil servere gløgg og æbleskiver efter træningen.

Betaling er kr. 1200,- for hele året.

Tilmelding sker til Gitte Christiansen på tlf. 40432423 eller på mail christiansen1981@gmail.

Vi glæder os til at se dig.

Hjertelig hilsen

Hjerteforeningen Fredensborg